mittlivsomfjant

Direktlänk till inlägg 3 juni 2012

Nu ni...!

Av emilia bäckman - 3 juni 2012 22:55

  

Nu ska jag nog ta och gå o sova! Har suttit vid datorn hela kvällen typ!

E jätte trött, men har inte orkat ställa mig upp och gå till sängen!

Men nu ska jag göra det, vill säga gonatt o dröm sött... de ska jag nu göra!

Hoppas ni får en fin morgon dag, e inte så säker att jag kommer att hinna blogga före Norris kommer..

men det får vi se då! Jaa, onsdagen kommer att bli en dag då det kommer att vara en helt usel uppdatering..

åker ju till stan med min käre vän Evelina, vi åker 10:25, och kommer hem någongong mot kvällen!

Kameran kommer nog med så ni kommer nog att få se en hel del bilder! Tar väl nog inte med systemkameran

utan digitalkameran eller så blir det bara telefon bilder... det får vi se då!

Men ha en fin morgondag då om jag inte hinner blogga!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emilia bäckman - 28 juni 2012 18:26

Tack alla ni som fortsätter läsa min blogg, fast den är på devote!! Om ni inte kollat den ännu kika ner på förra inlägget där finns den länkad! :) ...

Av emilia bäckman - 28 juni 2012 13:34

Kolla in min nya blogg på devote!! :)------> http://emiliabckman.devote.se ...

Av emilia bäckman - 28 juni 2012 11:57

Hejsan. har just vaknat och känner mig trött ännu, dagens planer är följande: städa, fotografera o till villan o kolla!! :) Hoppas ni får en fin dag utan bråk, min började tyvärr med lite sånt :/ Jaja, men jag bloggar mera sen! :) ...

Av emilia bäckman - 27 juni 2012 21:29

Hehhee... måsta ta o släng in ett inlägg häär nu eftersom min käre vän Emelina ville ha något att läsa om! ;) Jaa, min kväll har bestått av att sitta framföör datorn och kolla "weeds" :) Ska ta o fortsätta med det. I moron hoppas jag vädret är ...

Av emilia bäckman - 27 juni 2012 18:43

Kom hem där klockan 16:00 tyyp. var till hvc först, och sen vidare till stan. :) Hittade nog en hel del, och kul va de!! Nu ska jag ta en dusch och sen se en film, går inte att ladd upp bilder    Meeen jaa.. i moron vet jag inte vad som komme...

Presentation


Jag är en tjej på 13 sommrar. Min blogg kommer handla om mig .o. mitt stora äventyr som tjej i en värld som är för stor för mig ;)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

smilie


Ovido - Quiz & Flashcards