mittlivsomfjant

Alla inlägg den 5 juni 2012

Av emilia bäckman - 5 juni 2012 23:08

Jaaa, nu ska jag ta natten efter att har kollat en film och

några avsnitt av "weeds" shit braaa! :)

Åker som sagt med evelina till stan i moron! Kommer inte dock att blogga

före kvällen! Hoppas ni klarar er!!

Tar väl förhoppningsvis med min kära kamera, men så glömmsk som jag er

så kan det hända jag glömmer den, men jag har ju en telefon isåfall!

Hahhaa bli inte förvånade om jag skrivit en hel massa ord fel,

e nemligen väldigt trött nu! Jaja. men godnatt på er alla sötisar!


PS. saknar deeeeej♥ :)

....

Hehheee inte som ni trooor! ;)

Av emilia bäckman - 5 juni 2012 19:53

  

Jaaa, denna dag har jag mest varit ute, hjälpt mamma med en hel massa saker

och så har jag varit till mommo o hjälpt henne...

Nu när klockan är 20:55 så ska jag bara skriva detta inlägg och sedan

ta o kolla film! ;)

I moron blir det stan med Evelina :P ska bli kul,

kommer inte att hinna blogga på morgonen men på kvällen ska jag väl försöka..

ska kanske fixa ett "tidsinställt inlägg" men vi får se hur det blir med den saken!

Jaja, men ha det bäst, kanske skriver före jag lägger mig!

HÄÄÄÄIDÅÅÅÅ!! :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en tjej på 13 sommrar. Min blogg kommer handla om mig .o. mitt stora äventyr som tjej i en värld som är för stor för mig ;)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

smilie


Ovido - Quiz & Flashcards