mittlivsomfjant

Alla inlägg den 7 juni 2012

Av emilia bäckman - 7 juni 2012 22:04

Jaa, tänkte berätta lite kort...

köpte då ett par röda jeans, en tröjja och en plånbok..

blev inte så himla myket men det räker för min del. :)


Ja i moron då är det fredag, och klockan halv 12 åker jag till Evelina, e

där tills klockan 5 då jag åker hem..... :D

Kameran ska med så klart eftersom hon har 7 så gulliga kaninungar. :)

Jaja, men nu ska jag kolla några avsnitt av "weeds"


OBS! fattar inte varför vissa inte kan skriva ut sina namn när de komenterar eller frågar,

ja menar jag har ju ändå era ip-adresser, tycker de e rätt omoget att inte skriva ut sina namn

men varå en gör som de gör, de har jag inget att göra med, men ja ville bara skriva eller jag undarar!!

Av emilia bäckman - 7 juni 2012 20:56

Hemma från stan, hitta nog några grejjer!

Som vanlit orkar jag inte blogga, men jag LOVAR att jag ska blogga mera ikväll!!

I moron blir det att åka till Evelina :D

menmen jag bloggar mera sen....


YEEES! i moron kommer duuuuu :)) ♥

Av emilia bäckman - 7 juni 2012 12:14

Pappa ringde just och saa att han hade köpt en ____ till miig!

Blev lite happy! :) Vet ännu inte när jag får den eller om han bara skojja! :D

Jajja, det får tiden utvisa! Tänker hålla det lite hemligt ännu...

men det kommer nog snart ut, om det stämmer då alltså!! :D


 



Saknar deeeeeej! ♥


(som sagt inte som ni trooor!)

Helt annat!! ;)

Hehheee.. 

Av emilia bäckman - 7 juni 2012 12:00

Tänkte först åka till pappsen ikväll..

men det blev inget deee, så nu ska jag till stan med min vän Norris :D

Kommer väl inte att shoppa så himla mycket men en nyy bh skulle inte sitta helt fel ;)

Hehhee.. jaa.. men bloggningen kommer väl inte då att vara den bästa heller idag..

ska väl försöka att uppdatera er lite... kommer inte att lyckas så braa men det ska gå!


Jaa, i moron är det fredag och jaa, jag planerar att vara med Evelina, men

vet inte hur det kommer att bli med denn saken.

Mamma vill jag ska stanna hemma och hjälpa henne att klippa gräset vid mommo

och jag vill vara med mina friends! hmm.. undrars hur detta slutar!


Lördag: blir väl att åka ut med sakerna... om de har hunnit komma

HOPPASHOPPAS....

men jaa, annars jag kanske lämnar ett tag med mina friends då om det inte

blir i moron!! :)


Söndag: Åka till villan blir det väl då, sover kanske där tills måndag men det är inte

säkert ännu.... ÅÅÅH hatar när inte mamma kan bestämma sig utan säger

kanske!!!!!!!!!


Jaja, men nu har jag uppdaterat er lite igen!! Hoppas ni får en fin onsdag!! :D


 

Hörs väl kanske ikväll då!! :)

Av emilia bäckman - 7 juni 2012 09:54

  

Grattis till mig jsälv på min 13 års-dag!! :)

 

Sori för jag inte bloggade igår kväll! Lämnade fast vid "weeds" tittade 3 avsnitt.

Orka inte mera, var så trött!

Mmm.. denna dag ska jag till pappsen, eller klockan 5, men före det ska jag

vara hemma o ha det gött på min DAAAG! Bloggar mera senare!


PS. Madde ja ska no lägg opp bilder på he jag ha köpt!! :)

men e var ikväll!! :D

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en tjej på 13 sommrar. Min blogg kommer handla om mig .o. mitt stora äventyr som tjej i en värld som är för stor för mig ;)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

smilie


Ovido - Quiz & Flashcards