mittlivsomfjant

Alla inlägg den 26 juni 2012

Av emilia bäckman - 26 juni 2012 21:06

 hejsan!

Hahhaa vilken kivaa daag.

Jag ska väl int säi va vi ha jort fö he e toft    (jaa, menar vi fick fnatt!)

Hahhaa kommer no int att glömm heje på ett tag  

Faast Evelina ja tror ja mådd no int he bästa tide i slute int  

Jaja, men imoron ska jag ti hvc o koll opp na saker åså sedan till stan!!

Hehhee blir int någon bloggning före kvällen

Heeejdååå!   



I LOVE YOU    


Av emilia bäckman - 26 juni 2012 18:48

 

Eveliiiinaaa! :D

 

Norris, Belis, Emelina, Evelina & Alexandra som verkar ha problem!


Åker hem där 9 tidén tyyp!!

:) hahha ha de skojj allihop... :D

Byeeee!! :p

Av emilia bäckman - 26 juni 2012 14:55

Sitter vid Norris nu. :p

Åker till Evelina klockan 5 typ. :D

 

Jag för c. 1 år sedan! (Sir ut som en IDIOT!!)  

 

O så har vi Cecce som ji snyggast i världen   

 


Joel tycker e ji kalt tå han har på skinnmösson!!!   

 

O jennar har vi coola Norris.   

 

Snyggt me olika skoar  

 

Elin o Norris ji dom sexiga modellerna   

 

 Alexandra o. Norris i Vuokatti o kör slalom  



Snatta bildren från Norris as dator...

Bloggar tå jag kommer häim, om jag orkar!!   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en tjej på 13 sommrar. Min blogg kommer handla om mig .o. mitt stora äventyr som tjej i en värld som är för stor för mig ;)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

smilie


Ovido - Quiz & Flashcards