mittlivsomfjant

Alla inlägg den 17 juni 2012

Av emilia bäckman - 17 juni 2012 23:54

Försöker göra en ny header men det blir till inget!!

Meen jag lovar att det kommer att bli en nyyy! :)

Av emilia bäckman - 17 juni 2012 21:46

Min kväll har gått ut på att kolla film! :)

Ska fortsätta med det ;) ett tag till!

Min rubrik vill inte säga ett shit!! INGET!!

Meen ja bloggar kanske i moron om jag hinner på morgonen! ;)

Men ja lovar inget! :p

Av emilia bäckman - 17 juni 2012 20:39

SENASTE:

1. Dryck: Limonad
2. Telefonsamtalet: Öh vet inte, men tror de va Cilla
3. SMS: Madde
4. Sång du lyssnade på: Dansa- pausa

HAR DU NÅGONSIN:

6. Dejtat någon två gånger: Nä..
7. Har någon varit otrogen mot dig: vet int..?
8. Varit kär: Jåå mpnga gånger!
9. Förlorat någon speciell person: Jooo.
10. Varit deprimerad: Tror int he..
11. Varit så trött att du somnat sittandes: Jaaa!

DINA TRE FAVORITFÄRGER:

12. Grå
13.Svart
14.Vit

I ÅR HAR DU:
 
15. Lärt känna en ny vän: Joo..
16. Fått ditt hjärta krossat: Nåå jooo!
17. Skrattat så att du har börjat gråta: Jepp!
18. Träffat någon som förändrat ditt liv: Jo, någon som verkligen har förendrat mitt liv :D
19. Insett vilka som är dina äkta vänner: jooo tyyp!
20. Fått reda på att någon har pratat om dig: Jå flera!
21. Kysst en kompis: Nejj!!

BLANDAT:¨

22. Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: Har int msn
23. Hur många barn vill du ha i framtiden: 2-3 tror jag?.
24. Har du några husdjur?: Jooo!
25. Vill du ändra ditt namn: Nä!
26. Vad gjorde du under din förra födelsedag: Hemma med mina släktingar!
27. Vilken tid vaknade du idag: Typ 11!
28. Vad gjorde du igår runt midnatt: sms:ade med någa söötisar!
29. Någonting som du längtar till: Jooooduu!
31. En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Finns mycket!!
32. Vad lyssnar du på just nu: När mamma talar i telefon!
33. Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Joo
34. Vad gör dig irriterad just nu: Vill int sääjj!
36. Vad är ditt namn: Emilia
37. Singel/upptagen: Singel!!
38. Stjärntecken: Tvilling
39. Kille eller tjej: Tjej
40. Grundskola: Petalax lågstadie, men börjar högstadiet nu
41. Gymnasie: -
42. Högskola: -
43. Hårfärg: Brun
44. Långt eller kort: mittimellan
45. Längd: Typ 1.53
46. Vad gillar du gällande dig själv: Vet int?
47. Piercings: Öronen om det räknas
48. Tattoos: Nej
49. Höger eller vänster: Höger

DIN FÖRSTA:
 
51. Operation: Har inte operat mig!
52. Piercing: Öronen
53. Tatueringen: Har ingen
54. Bästa vän: Norris men Elin o Evelina e också en av mina bättre vänner!
55. Sporten du spelade: ---
56. Husdjur: Hund, katt, kanin m.m
57. Vaccination du minns: Fästing
58. Konsert: Minns int
60. Alkohol du drack: Har bara smakat av mamma o de va öl eller cider!

JUST NU:

61. Äter du: Ingenting
62. Dricker du: Inget
63. Är du på väg att: Titta film!
64. Lyssnar du på: Inget
65. Väntar du på: HEMLIT! ;)
66. Vill du ha barn: Jadå :)
67. Vill du gifta dig: Ja :)
68. Karriär i åtanke: Hahaha vah?

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?

69. Läppar eller ögon: Ögon
70. Kramar eller pussar: Båda ;))
71. Kortare eller längre: Längre helst!
72. Yngre eller äldre: Äldre helst!
73. Romantisk eller spontan: Båda ;P
74. Snygg mage eller snygga armar: Både och! ;DD
75. Tatueringar eller piercingar: Tatueringar
76. Känslig eller inte: Inte
77. Ragg eller förhållande: Förhållande
78. Bråkstake eller tveksam: Inget

HAR DU NÅGONSIN:

79. Kysst en främling: Nee!
80. Gjort något sjukt spontant: Tror int he?
81. Tappat glasögon eller linser: Nej
83. Krossat någons hjärta: Säkert...
84. Har någon krossat ditt hjärta: Jåådåå..
85. Har du blivit arresterad: Näääj!
86. Dissat någon: Jo..
87. Gråtit när någon dött: Jåå!!!!!
88. Gillat din killkompis (mer än som vän): Haha.. Jo

TROR DU PÅ:
 
89. Dig själv: Joo
90. Mirakel: Kanske he
91. Kärlek vid första ögonkastet: Jo :)
92. Himlen: Kanske
94. Att kyssas på första dejten: Säkert he!

SVARA ÄRLIGT:

96. Varit otrogen: Nej!!!!!!!!
97. Haft mer än en pojkvän på samma gång: Näppppp!
98. Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Säkert!
100. Har du svarat ärligt på alla dessa 100 frågorna?: Jå :)
-
_____________________________________________-
Hemma från smedsby nu!
Blir att kolla film nu!
I moron blir de wasalandia me pc! :)
Dålig bloggning!

Av emilia bäckman - 17 juni 2012 10:13

Nu e jag ARRRRG!!

Mamma TVINGADE mig att åka till smedsby med Ida :(

Åååhh jag vill inte, vakna just och ska behöv hoppa i duschen...

men har ingen lust. I moron blir det ju Wasalandia också (satan) jag orkar inte!!!!! <---- p.g.a att man inte får sova idag!!!

Meeeen dålig bloggning ni vet.. men jag ska försök att hålla er uppdaterade.

Får se om jag orkar blogga när jag kommer hem!?

(Sori för mitt jätte intressanta inlägg) ;D

Ha det bäääst!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en tjej på 13 sommrar. Min blogg kommer handla om mig .o. mitt stora äventyr som tjej i en värld som är för stor för mig ;)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

smilie


Ovido - Quiz & Flashcards