mittlivsomfjant

Alla inlägg den 10 juni 2012

Av emilia bäckman - 10 juni 2012 18:18

 

 

Norris :)

  Åså Joel! :) :)

    

Ska ta o se en film nu!


Av emilia bäckman - 10 juni 2012 17:57

  

Emelinaaaa :) Joel e fotograf :D

 

Här har vi själva Joel! :) ja e fotograf! ;)

 

Åså Lucas :) Joel tror jag minnsan har tagit denna bild :)


Nu fick ni lite bilder eller 3 från bussen när vi bar på väg till stafettkarnevalen! :D

Av emilia bäckman - 10 juni 2012 14:43

Hemma från konfirmationen. Höll på att somna i kyrkan annars var det no helt bra.

Sen efter kyrkan åkte jag till Norris o va där då en stund men hon o Simone :D

Hade trevlit skrattade som bara vaa!

Nu håller mamma på att fixa nån mat, ska äta det o sedan kanske åka till pappa,

vet inte om det går ännu, o om Harriet är där så åker jag INTE dit!

Jaja, men om jag inte åker så ska jag väl bara ta det lungt,

har fått en fruktansvärd huvudvärk... blir nog säkert att ta det lilla lungna o kolla film

eller något sånt... :)

Måndag:

I moron blir det att åka till Ida en stund, vara med henne då.

Blir väl inte så mycket annat.

 Tisdag:

Evelina och jag planerar att åka till vegviken o simma..

funderar också på att ta med lite folk.. så blir det ännu roligare, men

vet inte hur vädret kommer att vara.. men vi får väl sedan se med det..!


Tror att det får räcka med detta... Lägger upp lite bilder sen från kyrkan..

men förvänta er inte att de kommer nu, kan ta sådär några dagar! ;)

Jag är inte den mest noga personen ni känner! ;)

Lovar att blogga mera sen.


PS. Funderar på att skaffa en foto-blogg. Där jag mest lägger in bilder..¨

men vi får se med det! :D

Häiitåååå!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en tjej på 13 sommrar. Min blogg kommer handla om mig .o. mitt stora äventyr som tjej i en värld som är för stor för mig ;)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

smilie


Ovido - Quiz & Flashcards