mittlivsomfjant

Alla inlägg den 19 juni 2012

Av emilia bäckman - 19 juni 2012 20:59

Hemma nu, e ganska trött o såå! I moron bllir det att hämta en kaninunge av Evelina, fick en av pappa idag också! Har bestämmt mig att inte ha nå mera än 4!! Men jag bloggar mera imoron, nu ska ja kolla film!! :)

Av emilia bäckman - 19 juni 2012 15:41

 
HEHHEE... fin rubrik :) jaa, nu har jag suttit ett tag o fixat med en ny header är inte helt nöjd men, det får duga nu ett tag tills jag får mera bilder tagna!!
Om exakt 45 minuter åker jag till pappa, kommer hem där 9-10 tiden! :D Bloggar då kanske, men bara om jag orkar... men isåfall jag inte bloggar så kommer kvällen spenderas framför en film eller nåt sånt! :p det gammla vanliga då!! Meeen.. på fredag kommer det inte bli så bra bloggning åker till villan då o kommer vara där hela dagen, lägger kanske in några inlägg via mobilen då eller så göör jag tidsinställt inägg (undras om jag stavade rätt?) shit the same!!
Men vi hörs väl kanske ikväll annars blir det i moron!! :) 

Av emilia bäckman - 19 juni 2012 13:07

Hejsan!

Hann inte blogga i morse, mamma och jag åkte till stan för att köpa

en present till mommo. Hitta inget, men mamma ska typ till stan i morgon igen!!

Jaja, men nu ska jag gå ut o klippa gräs o sedan bär det av till pappa! :)

Kommer hem ganska sent ikväll så jag får se om jag orkar blogga eller inte!!

Mmm..ska också ha begravning av mina 3 kaniner som dog igår!! :'(

Enlit mamma har det kunnat vara någon "nässla" som typ bitit ihjäl dem, men

int vet jag om det stämmer heller, men det tror mamma!!

Kan ju säga vad jag ska göra 2 dagar framöver!


Onsdag: Ska och hämta kaninen av Evelina! :)

Sen hem o baka...

Och torsdag har jag ingen aning vad som händer!!


Sori Norris men vi kan väl int va me varar i moron tå eftersom ja måst va där häim!! :( måst si hu he var!!


Bloggar när jag kommer hem ikväll!!

kanske ni får se lite bilder på kaniner och annat då sen!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en tjej på 13 sommrar. Min blogg kommer handla om mig .o. mitt stora äventyr som tjej i en värld som är för stor för mig ;)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

smilie


Ovido - Quiz & Flashcards