mittlivsomfjant

Alla inlägg den 2 juni 2012

Av emilia bäckman - 2 juni 2012 16:59

Jaa, rubriken säger att jag kommer sitta vid datorn hela kvällen, orka int far ti pappa, fö jag har typ feber såå....

Nå vi ska väl inte deppa ihop nu, sitter och chattar med emelina på fb! :)

Och jaa.. ja vet itt vad jag ska skriv!? Nåå, ska väl försök att lägg in en bild!


 

Av emilia bäckman - 2 juni 2012 11:06

  

Godmorgon alla! Hahha eller det är inte morgon mera men... shit the same!

Lördagen kommer att spenderas med att vara hemma tills klockan 4 och sen åka till pappa tror jag!

Förskylningen sitter fortfarande i och har kanske stegring eller feber!? vet inte?

Ska iaf ta och klä på mig och sen boka mig framför tv:n och se om det finns något att se på!

På måndag ska jag kanske vara med Norris, men inte helt klart de ännu!

Och torsdag kanske åka till stan! Väntar på ett paket som ska komma! VILL HA DET NUU!!! :)

Jaja, men ja ska väl försöka skriva några inlägg sedan idag, men ni vet nu var jag håller hus!

Ha det bäst fast det är sämst väder man kan tänka sig en sommarlovs dag! :(

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en tjej på 13 sommrar. Min blogg kommer handla om mig .o. mitt stora äventyr som tjej i en värld som är för stor för mig ;)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

smilie


Ovido - Quiz & Flashcards