mittlivsomfjant

Alla inlägg den 9 juni 2012

Av emilia bäckman - 9 juni 2012 19:28

  

Är ganska så stolt över mig, har städat hela rummet.... och klippt lite gräs hos mommo.

Resten av kvällen kommer att spenderas framför "weeds" tror jag!

Ha det bäst... bloggar senare.. :)

Av emilia bäckman - 9 juni 2012 15:16

10 saker jag gillar:

 

1. SOMMARLOOOV ♥

2. Mina vänner♥

3. **** ♥

4. Min familj♥ (om man tar bort pappas nya fru)

5. Mina djur♥

6. Kärleken♥

7. När en person skriver att man säger gulliga saker♥

8. Världens bästa Cilla♥

9. Chilla o ha det mysiiit♥

10. Få känna hur det känns när man verkligen är kääär♥

__________________

 Hehhe har typ städat rummet nu, och nu ska jag ta o gå ut där mamma är.

Ska hjälpa henne lite smått med vad hon nu jööör!!?

Men ha det bäst! Bloggar mera.. :)

Av emilia bäckman - 9 juni 2012 13:39

1. Vilken är din favoritsajt? Så klart facebook :)

2. Vad gör du mest online? Chattar och läser bloggar.

3. Vilka bloggar läser du? Mina vänners.

4. Hur mycket tid lägger du på internet per dag? Mycket nu just.

5. Om du hade en blogg, vad skulle det då vara för en blogg? En blogg om kompisar o min vardag, tror jag :D

6. Vad är störst chans att man hittar vid din ator? Kameran och papper...

7. Vad postar du oftast för bilder på facebook? Vet inte, lite allt möiligt.. ;)

8. Vad kollar du helst på för klipp på yuotube? Allt möiligt..

9. Dina föreldrar tycker att du spenderar för mycket tid framför datorn, vad svarar du? Vill ni inte att jag ska prata med mina kompisar?.

10. Lägger du upp mycket bilder på nätet? Njaaa ganska.

11. Brukar du besöka fotosajten flickr? Har ALDRIG hört talas om den..??

12. Har du alltid chattkonversationer igång när du är online? eh jaa... :p

______________________________________________________________________

Nu ska jag gå och försöka städa lite.. :)

Av emilia bäckman - 9 juni 2012 11:48

Jaaa, nu är ÄNTLIGEN värmen på min sida.

Älskar denna värme... nå inte e det så varm men väderet är iaf fint...

Mmm... jag ska snart ta o sätta igång med städning i mitt rum men har som inte lust.

Så därför sitter jag här o möglar.

Mitt humör jag blivit bättre... sitter o chattar med Emelina & Joel :D

ka väl jör det ett tag till, sen ska jag väl försöka sätta igång...

Ska också lägga in bilder på datorn av Evelinas gulliga kaninungar! :)

Men nu ska jag gå... bloggar senare idag eller ikväll! :)

Ha det bäst! ;)


 


Av emilia bäckman - 9 juni 2012 11:34

1. Säger ofta saker som folk blir sårade av.

2. Börjar lätt gråta.

3. När jag tycker om någon har jag svårt att släppa personen.


 

Av emilia bäckman - 9 juni 2012 10:01

Gomoron alla....

e på så jätte dåligt humör nu att jag bara vill gå o dööö!

Idag blir det väl att hjälpa mamma med de värse.

Nå, nu ska jag ta o läsa bloggar oså ska jag väl titta lite på fb.

Ha det bäst bloggar väl mera senare.....!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en tjej på 13 sommrar. Min blogg kommer handla om mig .o. mitt stora äventyr som tjej i en värld som är för stor för mig ;)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

smilie


Ovido - Quiz & Flashcards