mittlivsomfjant

Alla inlägg den 16 juni 2012

Av emilia bäckman - 16 juni 2012 22:51

Tillfälligt!!


Av emilia bäckman - 16 juni 2012 22:17

  

Vet inte va jag ska säja nu...

Vet inte vad jag ska blogga om?

Vet inte om jag orkar äga en blogg?

Vet inte om mina vänner gillar mig?

Vet inte vem jag ska lita på?

Vet inte vad jag tänker på?

Vet inte vad jag ska göra?

Vet inte när jag ska sova?

Vet inte om jag vill börja högis?

Men en sak vet jag och det är att jag gillar dig väldigt mycket♥

 

 

Min kväll har gått ut på att sitta framför tv:n.

Mmm..ska snart söka mig i sängs men är inte trött...

I moron blir de tidig väkning eftersom jag ska med Ida till smedsby o se

på när hon ska spela teater :)

Kommer bli dålig bloggning och jaa...!

Mitt humör är inte det bästa heller, efter att hört att

minavännerspriderutsånasakerjagintesakt...

Nå, nog talat om det.

Jaa, ni vet nu iaf var ni har mig... tisdag blir det väl att vara med Evelina!

Och på måndag åker jag till Wasalandia!

Jaja, men det blir väl ingen bloggning före kvällen i moron.

Om jag orkar blogga!


Hoppas ni vill läsa

 MITT intressanta inlägg <--- NOT!! ;)

Jaja, men hörs söötisar! :p


 

Jaaa, Evelina detta kan man misstolka när alla mina grejjer ligger

dääär!! ;)


Av emilia bäckman - 16 juni 2012 19:03

Hejsan!

Hela denna dag har gått ut på att vara med Ida :)

Lite jobbigt nog men det har gått!

I moron blir det att vara med henne igen!

Dålig bloggning i know!

Resten av denna kväll kommer att spederas framför tv!!


(Bildbrist) orkar inte lägga in bilder.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en tjej på 13 sommrar. Min blogg kommer handla om mig .o. mitt stora äventyr som tjej i en värld som är för stor för mig ;)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

smilie


Ovido - Quiz & Flashcards