mittlivsomfjant

Alla inlägg den 15 juni 2012

Av emilia bäckman - 15 juni 2012 22:43

1. Du känner dig avundsjuk när du ser personen med någon annan
2. Du kan läsa sms från personen om och om igen
3. Bara av att höra hans/hennes namn ler du.
4. Du kan sakna personen, fast ni precis har träffats
6. Du ler för dig själv när du tänker på honom/henne
7. Medan du läser detta, var det bara en person du tänkte på, om du


Stämmer j*vla bra in på mig detta!! :)

Av emilia bäckman - 15 juni 2012 22:32

Min dag har varit helt SUPER!! :)

Först for vi ti vägvik däär jaaaa, vi hade ganska så kul....

eller inte helt ska förklara.

Först så gick vi o byt om sedan då vi skulle gå o simma så ser vi att

William o Tobias ha kommi, får panik o vet inte vad vi ska jöör...

jaa, så börja Tobias jag me o som vanlit säss jag neer o Tobias buri draa meee... funkar int.

Sedan gar Norris o Evelina o byter om medan T sitter på mej o jag kommer ingen vart!!

Sedan så tvingar han meej men.. tydligen så gick jag fö sakta så han bärd me ner ti hopptone,

först tänkt di kast i me men tå gick ja sjölv enda tills Tobias puffa i me!!


Jaaa, bakit he for Evelina hem o Elin jag o norris hadd kiva!

Jaaa, sedan vort vi jaga av en ilak fågel o jaa he va kiiivaaaa!!! :D

Mmm sedan så for vi me elinas mamm o joakim ti åminne me båt o jet hamburgar!

Baki deee ti elinas villa däär vi hadd jääkliiit kuuul!! :)

Meeen nu orkar jag int säi naaa meeeer!!!


Jooo ja bloggar mer i moron!!


Norris jag kommer aldri att säi vöm he e!!!! :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en tjej på 13 sommrar. Min blogg kommer handla om mig .o. mitt stora äventyr som tjej i en värld som är för stor för mig ;)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

smilie


Ovido - Quiz & Flashcards