mittlivsomfjant

Alla inlägg under maj 2012

Av emilia bäckman - 31 maj 2012 19:23

  

HAHHAHA jaa, där e jag!

 

Alexandra & Evelina! :)

 

Svårt att fitt bilder som itt e suddiga! meen hie sir ni "Linda Holmgren" (Lucas) :D

 

O så lilla sööta Joel! :)     


  


        

Av emilia bäckman - 29 maj 2012 18:34

Jaa, vill säga att vi får hoppas det går en aning bättre i morgon då vi uppträder idag gick de väl helt okej men vi får ju alltid hoppas det går ännu bättre i morgon! :) Jaja, men jaa.. går inte att ladda upp bilder så annars skulle jag har läggt upp stafettkarneval bilderna! men så fort det går kommer dom! Ska väl gå ut nudå! Ha en kiva kväll! :D

Av emilia bäckman - 29 maj 2012 15:22

Allting blev så fel, ja som gillar dig, men när jag ser dig tycka om en annan åker mina känslor lite hur som helst! Du tycker jag e omogen m.m känner mig så himla dålig p.g.a att jag sa som jag sa! Jag vet du hatar mig, ja vet du vill bara slippa mig, ja vet du vill att jag ska bara lägga mig ner o gråta tills jag känner att allt är mitt feel! Jag vill ju att du ska gilla mig som kompis men de jör du inte mera! Jag har lovat dig att jag ska tycka om dig, men eftersom att jag vet du hatar mig så vet jag inte om jag kan lova det mera!? Jag hoppas att du vill ge mig en ny chans! Och ja tänker inte ge upp den chansen heller!

__________________________________________________________________________________________________

Ville skriva av mig lite kärlek! Arstu har varit ganska bra eller NEEJ! Jaja, men nu ska jag äta! Ska väl försöka att lägga in ett inlägg! E på så jätte dåligt humör nu också!

Av emilia bäckman - 28 maj 2012 18:40

Hejsan! Cecce är här och jaaa, på tal om rubriken jaaa, alla vet ju detta! OM DU JOEL HAR HÖRT ATT JAG GILLAR EN ANNAN SÅ STÄMMER DET INTE!!!!!! Jaja, men ska väl fortsätt!

Av emilia bäckman - 27 maj 2012 21:45

Chattar nu med Joel på fb :)! Kunde inte somna så det blev att logga in på fb i stället! Jaja, men gonatt iaf!

:)

Av emilia bäckman - 27 maj 2012 21:41

Av emilia bäckman - 27 maj 2012 21:18

Ska ta o sova nu!

Av emilia bäckman - 27 maj 2012 16:45

Ska snart packa min lilla väska och åka till villan en stund, ska vara där hela kvällen typ eller något sånt. :) Tyvärr kommer jag inte att hinna lägga in några bilder ikväll för när jag kommer hem kommer jag att kasta mig i sängen o sova! E så jätte trött! Men jag kan lova att de kommer in i moron! Ja, i moron är det måndag o vi ska till arstu o träna, tisdag är det föreställning för skolor o på onsdags kvällen är det för föreldrarna! Sen torsdag e de vanlig skoldag o sen fredag e de skolavslutning! YEEES! så sen när vi börjar skolan igen är det HIP som väntar! :))))) Jaja, men nu ska jag skutta iväg före mamma dampar! :) Syns kanske sen mot kvällen om jag kastar in ett inlägg!!

Presentation


Jag är en tjej på 13 sommrar. Min blogg kommer handla om mig .o. mitt stora äventyr som tjej i en värld som är för stor för mig ;)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

smilie


Ovido - Quiz & Flashcards