mittlivsomfjant

Alla inlägg under maj 2012

Av emilia bäckman - 27 maj 2012 13:44

HEMMAAAA! Har varit riktigt kul på stafettkarnevalen i år. Fast det har varit bättre om min förskylning inte skulle vara som den är nu! Men i torsdags då vi åkte mådde jag shit men efter att har tagit burana o allt möiligt blev det bättre :) Har haft helt klart roligast på kvällarna o i bussen. På resan hem blev många trött o ingen orkade helt hålla humöret uppe. Vissa mådde shit o jaa... en spydde! Men det har endå varit riktigt kul! :D Bilder kommer sen! Jaaa, tror också att jag e sämst på bloggning! Fast man sitter på datorn orkar man inte med bloggningen... Men ja ska väl *host host* försöka att klara blogga nu en tid! Bara 1 vecka nu tills SOMMARLOV!!! Fattar ni vad skönt det kommer bli? Jag fattar nu hur skönt det kommer att bli, nää, men nu ska jag gå! Ska väl försök att uppdater mer ikväll, o så ska jag väl försök lägg in mina bilder på datorin!!

Av emilia bäckman - 23 maj 2012 16:49

Hejsan! Ja, i morgon bär det av :) Kommer bli kul dehär!! :D Men hinner inte skriva mera måste packa! :)

Av emilia bäckman - 22 maj 2012 20:31

E FÖRSKYLD NU, ORK ITT BLOGG NU! MEN JA LOVAR ATT JA SKA SKRIV NA I MORON FURI JA FAR!

Av emilia bäckman - 20 maj 2012 20:56

ska väl försök att skriv ett inlägg i moron, men vi fåår si!!

Av emilia bäckman - 20 maj 2012 18:42

Hejsan! Ska snart ta och boka mig framför tv:n och kolla någon film! Vet inte vilken men det får vi väl se sen då! ;) Nå, denna kväll har gått ut på att jag har suttit vid data och fotogaferat lite! Kommer in bilder i moron (om jag orkar blogga) Min blogglust är på 0 igen och jag vet inte hur jag ska få tillbaks den....? Jaja, men efter filmen ska jag väl ta fart i duschen! Jaja, men gonatt! Får se om jag skriver något i moron då! Ska väl försöka att kasta in ett inlägg före jag åker på stafettkarnevalen som är på torsdag! Ha det bäst!


 

Av emilia bäckman - 20 maj 2012 13:27

Blogglusten är nog ganska bra nu just, vill slänga in ett inlägg medan ja vill och orkar med de. Jaa, vet inte helt va ja ska jöra sitter ännu i pyjamas och klockan är 14:30. Hehheee ;) I moron je månda och jaa...vi ska till arstu och va där hela dagen :( Orkar bara inte me he! JA VILL INT! Känns så jobbigt... nå, på torsdag åker vi på stafettkarnevalen (kommer bli kul kan man hoppas på) Kameran kommer att komma med och säkert någa inlägg, kommer hem på lördas natten så på sönda kommer väl det en hel del bilder från helsingfors. (Ja, nu när jag kollar på rubriken så vete ja inte hu jag kom på den men jaa..) Jaa, men ja ska väl försök att gå o klä på mig nu då! Ha en bra söndag. Uppdaterar mera sen idag!

 

Av emilia bäckman - 20 maj 2012 12:28

Jaa, efter att ha suttit hela morgonen och försökat komma på en bloggadress, men nu äntligen kom jag på ett namn e int helt nöjd med namnet men det får duga! Denna söndag kommer att gå ut på att jag inte jör ett piss! Just nu sitter jag o chattar med Joel på fb! :D Hehheee jaa! Men ja skriver väl mera sen! ska kanske ta mig tidenn att gå ut o fota också!

Presentation


Jag är en tjej på 13 sommrar. Min blogg kommer handla om mig .o. mitt stora äventyr som tjej i en värld som är för stor för mig ;)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

smilie


Ovido - Quiz & Flashcards