mittlivsomfjant

Alla inlägg den 13 juni 2012

Av emilia bäckman - 13 juni 2012 22:51

Sitter uppe och kollar film. Är så j*vla trött men orkar inte ta mig till sängen!! Känner mig som en lat mask!! Janå, min dag har varit lite roddig.. inte jort så mycket vettigt yrat o på som några hönor i byjjin!! ;) Annars har det varit helt okej!! I moron blir det att vara hemma en stund o sen mot kvällen ska jag o simma med Norris & Evelina! blir kul deee hoppas jag!! :D Har inget humör för att blogga o funderar på att ta bort bloggen... men jag vet att jag kommer att ångra mig kanske mycket sen.. hmm.. nå jag ska nu har kvar den en stund tills jag vet hur jag ska jööra!!! Jag menar det är ju ingen mening med att ha en blogg när man endå typ aldrig orkar blogga!!! Om jag inte tar bort bloggen så ska jag väl försöka att skärpa mig med min bloggning!! Det är bara det att min tid går åt kompisar och film. Vad tycker ni komentera ska jag ta bort bloggen eller inteeeee!!! KOMENTERA!!! *GÄÄÄÄÄÄSP!! Nu ska jag väl försöka leta mig till sängen o sova en stund!! Eller så kanske jag inte kan somna och lämnar att titta på film!! Janå det får vi se sen då!! Jaja, men jag ska väl försöka blogga i moron!!!

_________________________________________________

14 minuter efter!!!


Snälla sluta med detta!!

jag orkar inte med att folk missförstår allt!!

Jag hatar ingen nuuu och jag orkar inte med nåt sånt!!

Jag gillar alla mina vänner!!!

___________________

Sori långt inlägg!!!

.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en tjej på 13 sommrar. Min blogg kommer handla om mig .o. mitt stora äventyr som tjej i en värld som är för stor för mig ;)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

smilie


Ovido - Quiz & Flashcards