mittlivsomfjant

Alla inlägg den 4 juni 2012

Av emilia bäckman - 4 juni 2012 21:30

Bestämmde mig för att skriva om vad jag ska göra de 4 dagarna

framåt!

 

Tisdag: Vara hemma, hjälpa mamma med de värse.

Onsdag: Stan med Evelina, åker på morgonen och kommer hem på

kvällen, blir dålig bloggning.

Torsdag: Åka med mamma till stan på pizza, eftersom jag fyller, och så ska

jag väl vara med Norris också.

Fredag: Blir väl att vara hemma eller vara med mina friends♥


mm.. besluta mig att skriva detta ifall jag inte vill eller har lust att blogga!

E ganska säker på att det kommer att bli någon dag jag inte kommer att orka blogga,

de kan ni vara säkra på!

Menmen nu ska jag gå! Ha det bäst! :)

Av emilia bäckman - 4 juni 2012 21:26

1. Ditt glada humör.

2. Ögonen som man alltid får kontakt med.

3. Din personlighet.

4. Din enegri.

5. Och så hela deeej, gillar deeej så mycket, för den du är.

 

Vill inte skriva ut vem du är, men bara du läser denna text, så kommer du att veta

att det är du jag menar!! ♥

Av emilia bäckman - 4 juni 2012 21:15

  

Norris har åkt hem och nu sitter jag här, min telefon har ingen sänning och jag e dampi!! :(

Resten av denna kvällen kommer jag att spendera framför tv, eller datorn!

Skulle troo att jag kommer sitta framför tv:n o mögla!! Hoppas ni har en bättre kväll än vad jag har!

Gonatt! o jag kommer väl nog att blogga i moron!

Av emilia bäckman - 4 juni 2012 10:48

  

Okej, har just vaknat och Norris kommer klockan 14.00

Ska hinna i duschen och äta före det.. känns som om jag inte kommer att hinna!

Men... jag ska väl no hinna! Skriver väl lite mera sen idag, eller när Norris har tagit sig hemåt!

Meeeeeen... nu ska jag väl gå! Ha det bäst!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en tjej på 13 sommrar. Min blogg kommer handla om mig .o. mitt stora äventyr som tjej i en värld som är för stor för mig ;)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

smilie


Ovido - Quiz & Flashcards